vineri, 11 martie 2011

RoRo

rOrO- Razvan-san
        El este my masterpiece avand in vedere ca eu l-am crescut prin scoala, l-am invatat :bunele maniere, sa bea, sa fumeze, si sa vorbeasca urat. daca aveti reclamatii la adresa lui postatile.
 Imi amintesc ca eram in clasa a XI cand au aparut o clasa de boboci langa a noastra, erau linistiti in pauza ca la ora de matematica, printre elevii acestei clase se numara si razvan ( era mic, grasun, nu zicea nici fas)
       In urmatorul an eram deja preteni  ieseam frecvent la o halba de bere cu sare la 3C 
                  Tot cu el am fost si la biserica...nu am facut numai lucruri rele...



Am primit reclamatii cum ca am uitat de unii dintre voi asa ca voi incepe sa vb cate ceva despre fiecare....numai sa imi da-ti un ghiont ;)

7 critici.Da-te si tu critic.:

Spirocheta spunea...

Ghiont! Dati e legat ba! [-(

W0rM spunea...

:| stiu...evident ca e legat...am scris la misto 8-|

13Kill13 spunea...

O hai ca nu e singura greseala gramaticala pe care a facut-o.

Spirocheta spunea...

worm si 13kill13 nu e unul si acelasi nu? :-s

13Kill13 spunea...

Nope! 13kill13 nu va mai activa pe cest blog.

Spirocheta spunea...

mneeeeh, weirdo!

W0rM spunea...

weirdo...de ce nu vrei sa te activezi pe acest blog? 8-| cateodata ai lucruri intereante de spus 8-|