miercuri, 9 martie 2011

Poveste de adormit copii

Prima postare pe acest blog...trebuia sa incep cu ceva asa ca o sa va spun povestea vietii mele...:|

-m-am nascut de tanar la maternitate, aveam 3,4 kg si eram mic ca o gaina
-la varsta de un an nu am facut nimic interesant si daca am facut nu imi mai amintesc
-la 2 ani vorbeam cursiv 5 limbi straine putini erau care intelegeau ce spun
-una an mai tarziu cand implinisem 3 ani deja eram la perioada pubertatii si ma certam cu parintii din diferite motive tot atunci mi-am inceput studiile care aveau sa ma ajute sa devin ceva in viata ( am urmat gradinita numarul 25)
-la 5 ani eram un model pt cei din jur tot timpul auzeam parintii colegilor cum ii comparau pe acestia cu mine " Sper ca nu vrei sa ajungi ca asta". dupa nenumarate reclamatii catre parinti, acestia m-au mutat la gradinita numarul 10 din incinta scolii numarul 10
-am tras pe mine o camasa si si niste pantaloni ciudati si fara sa stiu unde merg am stat alaturi de mama in timp ce ea ma inscria la scoala ( nu stiam prea multe despre scoala dar din cate imi povestea fratele meu era de cacat )am incercat sa o conving pe mama sa nu ma inscrie dar a spus: "esti mare deacuma trebuie sa mergi si tu la scoala ca si ceilalti copii de vasta ta" un raspuns ambiguu nu am inteles decat ca tre sa fac ce fac si ceilalti :|
-la 7 ani eram in clasa a 2-a cel mai mic ca varsta dar nu si ca barbatie (am ajuns acasa intr-o zi cu mainile rosii de la rigla cu care m-a articulat invatatoarea pt ca m-am ascuns sub catedra si ma uitam sub fusta acesteia) (bineinteles ca m-au batut si parintii cand au aflat)
-8 ani...clasa a 3-a eram mare deja lumea ma intreba ce planuri de viitor am (fara sa le dau un raspuns acestia isi dadeau cu parerea: ai sa ajungi profesor,scafandru,zidar,extraterestru, etc.),si cati prieteni am la scoala.
-9 ani aveam cand am sfidat legea gravitatiei pt prima oara...stateam in clasa in pozitie drepti dar in aer ( invatatoarea m-a agatat in cuier)
-inceputul clasei a 5-a 10 ani aveam si trebuia sa fac cumva sa ma impun in fata celorlalti colegi care nu ma cunosteau, vroiam sa le dau impresia ca sunt cel mai tare...si faceam tot felul de scamatorii indiferent de ce zicea domnul diriginte (pt ca baietii rai nu asculta de diriginte)si de fiecare data acesta ma tragea de perciuni...o durere inimaginabila furata banuiesc din Cartea Torturilor, cu toate acestea aveam o pozitie in clasa...aceea de clown. (urmatorii 10 ani la urmatoarea postare...ma doare mana)

2 critici.Da-te si tu critic.:

13Kill13 spunea...

Varza :))

andreea spunea...

ridicoollll...si nu cool