joi, 10 martie 2011

poveste de adormit adulti

asa cum spuneam trebuie sa va povestesc ce s-a intamplat cu mine in urmatorii 10 ani....
11-la varsta aceasta eram in clasa a 6. Terorizat de dirigintele cu o buba pe nas, care ma tragea de perciuni ...am hotarat sa fac ceva in privinta asta. Planurile mele au functionat in mare parte: m-am tuns chel si nu ma mai tragea de perciuni....dar ma tragea de urechi.
12- m-am transferat la scoala numarul 8 din cauza divortului parintilor si nu a fost deloc nasol....scapasem de bulangiul de taicamiu si de diriginte. colegii cei noi se uitau la mine cam cum se uita ....nu stiu sa dau un exemplu acum dar oricum se uitau ciudat...cel putin pentru o vreme.
13- anul in care am dat capacitatea, in care am fost la banchet...sunt multe lucruri bune si la fel de multe enervante o sa incep cu cele bune...sau mai degraba nu va povestesc pentru ca sunt patetice.Asa cum va si imaginati...nu am luat capacitatea...inca ma mai intreb de ce?...
14-datorita faptului ca nu am luat capacitatea am fost oarecum nevoit sa ma inscriu la cooperatie....acolo am intalnit cea mai mare gasca de nebuni si impreuna cu mine eram o famile( imaginativa toate lichelele scolilor generale adunate la cooperatie in aceiasi clasa :| ) la sfarsitul anului am mai dat odata capacitatea.
15-am luat capacitatea bineinteles dar cu o nota destul de mica...si asa am ajuns la economic (SAM) mi-am rezolvat transferul de la cooperatie la economic cu o sticla de jack. Am ramas stupefiat sa vad ca de fapt nu la economic trebuia sa invat...ci la scoala 16 la etajul 3....scary...un alt corp al liceului economic banuiesc. am intrat in clasa si am ramas socat! cand am vazut in ce hal e clasa si ce fel ce colegi am aproape ca imi venea sa ma las de scoala.
16-eram in clasa a 11-a deja al 2-lea an cu acelasi colectiv (daca va ganditi ca am inceput sa ma inteleg cu ei..gresiti) nu am de gand sa imi folosesc toate cuvintele urate sa ii descriu pe fostii mei colegi asa ca o sa va spun ce mai faceam in afara de viata de scoala. Am facut practica la Casa Romaneasca unde impreuna cu |3kill|3 scuipam servetele ude prin pai( pereti erau cat de cat aranjati dar cel mai bine arata un peste balon impaiat care era atarnat de lustra...acela era tinta de 10 puncte...va dati seama cu arata.)
17-am facut practica pe la Miorita, Casa Romaneasca, Pod de Piatra, Restaurant Botosani, Rapsodia....in fine cel mai amuzant era la pod de piatra ca ne luam bere din frigider si mergeam in separeu si beeam pana ne-a prins din cauza mea ca mi-era pofta de orangina :))
18-un an destul de plictisitor clasa a 13-a ultimul an....parca am avut bacul, am batut o fata, era sa fiu exmatriculat ca am fost prins la fumat in baie de un inspector....bla bla bla
19.am stat acasa ca lenesul
20 -scriu un blog.....poate mai stiti intamplari din viata mea pe care le-am omis...nu ezitati sa le amintiti la comment


 P.S. am luat bacul...:D

12 critici.Da-te si tu critic.:

13Kill13 spunea...

Ce varza esti wa :))
1.E 13kill13 nu |3kill|3 :-j
2.Nu trebuia sa ma bagi si pe mine in planul tau marsav(si acum am cosmaruri cu orangina)
3."m-am tuns chel si nu ma mai tragea de perciuni....dar ma tragea de urechi." - firar :-L

andreea spunea...

ai omis o parte...partea in care lipeai guma pe peretii clasei si faceai forme...si partea in care m-ai cunoscut pe mn...you lose...

13Kill13 spunea...

Că bine zici de faza cu lipitul pe pereţi.Un mic detaliu: nu era gumă :)) Iar în legătură cu partea cu cunoscutul mai bine nu mă bag :-j

andreea spunea...

am fost onoarea clasei...si placerea de a ma fi avut cunoscut trebuia specificata in aceasta poveste extrem de ''interesanta''...de ce nu te bagi?...vrei sa ti-o iei/...ahaahhahahahaaa...

Roro spunea...

De mine ai uitat, prietene!

13Kill13 spunea...

Se adună ăştia mai ceva ca la o oră gratis de matematică...

W0rM spunea...

dap....:|

Anonim spunea...

Ai frati?

W0rM spunea...

da....da nu vad legatura :|

Anonim spunea...

Nici eu, ar trebui sa fie o legatura?

W0rM spunea...

nu...oricum mai am biscuiti!

Anonim spunea...

Nu-i bicicleta ta.