marți, 15 martie 2011

Respectul pentru persoanele batrane!

Vi sa cerut vreodata locul in tramvai, autobuz,troleibuz,maxi-taxi,etc?
Banuiesc ca la majoritatea raspunsul este da....de catre cine?....de batrani evident.
Mergeam intr-o zi cu tramvaiul care era destul de aglomerat, am dat din coate 2 statii si am prins un loc pana la urma, dar ce sa vezi langa mine o batranica se ruga sa o las pe ea sa stea pe scaun. In mod normal as fi lasat-o fara discutii sunt foarte amabil, dar acea zi nu era una obisnuita, eram nervos din cauza ca cineva nu mi-a innapoiat un cd pe care aveam windows, asa ca i-am raspuns ferm NU!!!
Evident toti din tramvai se uitau ciudat la mine...si batranica a primit locul de la o alta persoana care a fost "miscata" de gestul facut de mine.
In drum spre casa ma tot gandeam la acea intamplare si incercam sa ma consolez cu faptul ca nu am facut ceva rau: imi ziceam ca eu am cumparat bilet este normal ca eu sa stau pe scaun, ea probabil avea abonament pe care il da gratis persoanelor la pensie, era ceva firesc...asa ca mi-a trecut :D

0 critici.Da-te si tu critic.: