duminică, 22 mai 2011

Sfarsitul Lumii Sucks

Imi cer scuze pt aceasta postare destul de tarzie....dar astazi am aflat si eu.

Pentru cei care nu au stiut e mai bine sa afle de la mine decat de la cineva care ar putea sa ii creeze o alta idee despre aceasta treaba.

Doamnelor si Domnilor....ieri a fost sfarsitul lumii..: nu stiu cati dintre voi l-ati prins dar eu nu l-am prins: imi pare foarte rau dar mama m-a pus sa spal vasele in momentul acela.
Am stat pe ganduri o noapte intreaga ( de ce? de ce eu? ce am facut sa merit asta?) ma gandeam la acest sfarsitul lumii pe care l-am pierdut este al doilea....si primul m-a dezamagit(cel de pe 06.06.2006)

asa ca am formulat urmatoarea cerere cu speranta ca cei responsabili cu sfarsitul lumii o vor vedea

Domnule Responsabil cu sfarsitul lumii,

Subsemnatul W0rM domiciliat in Romania, una din tarile de pe planeta Terra, solicit un Sfarsitul lumii mai autentic decat cele precedente, vreau sa spun ca...ori e sfarsitul lumiii ori nu e. Sper sa nu mai anuntati sfarsitul lumii degeaba...ca nu am de gand sa car umbrela dupa mine de fiecare data.

semnat W0rM                                                                                                  data...apare mai jos

4 critici.Da-te si tu critic.:

13Kill13 spunea...

Daa...unii au donat tot avutul lor fiindca au luat in serios treaba asta cu sfarsitul lumii, dar hei!Ai avut de spalat vase...
P.S. : data apare mai sus :))

W0rM spunea...

spui faza cu spalatul vaselor de parca e ceva convenabil...stiam ca e mai sus data :-j

Microcasti spunea...

Haha funny!!

Titi spunea...

Multi oameni care chiar nu aveau pamant in loc de creier au prezis sf lumii, toti s-au inselat, de la idiotii astia nu ma astept la nimic..